Acum vreo doua luni asistam la o adevarata
blogoree pe tema noului brand turistic al Brasovului: Brasov BE.LIVE IT si pe prezenta standului judetului nostru la Tirgul International de Turism de la Berlin. Promotorii celor doua actiuni, Consiliul Judetean Brasov si Agentia de Dezvoltare Durabila a Judetului Brasov, impreuna cu o suma de sustinatori dezinteresati ai ideii promiteau mari succese si neintrerupte eforturi pentru propasirea Brasovului in ochii lumii, ba chiar laudau cistigarea de catre Brasov a unui premiu la prestigiosul Tirg mai sus amintit. Iata ca timpul trece, sezonul estival a inceput si eu unul nu am vazut niciunde pe aici, prin Cetate si Tara Birsei, ori la Tv macar, nici noua noastra identitate verbalo-vizuala si nici turisti mai multi, ba dimpotriva! Brandul nostru, cam sui oricum de felul lui, a intrat si el in vacanta. Nu s-a mai miscat nimic, chiar daca potrivit celei mai elementare strategii de marketing fierul trebuia batut cit era cald. Acum totul seamana a ciorba sleita. Ceea ce ma face din nou circotas si pasibil sa fiu taxat ca atare de
meseriasii si ultraspecialistii intr-ale comunicarii de prin zona, si sa spun ca totul a fost doar o facatura de moment, dictata de niste interese de doi bani.

Facatura acoperita si de credinta (unanima dealtfel pentru orice edil sau demnitar) ca romanu' are memorie scurta, uita repede si poate fi dus usor cu presu'. Din pacate si pentru orasul si judetul asta
iubit Sper sa ma insel, dar nu cred. Si apropo de asta m-a amuzat si declaratia ministresei Udrea, si ea o
branduitoare de succes, declaratie legata si de alta poveste, cea a aeroportului pentru Brasov: proiect pe care, ca ministru al Turismului, il sustin fara discutie, la fel ca si Guvernul, avem o singura problema legata de transparenta transferului de terenuri care se face acolo. Pentru ca mie personal mi-e teama ca dl. Cancescu sa nu fuga si cu terenul de-acolo, cum a fugit cu premiul ministerului de la Berlin, ca sa-l prezinte la Brasov ca fiind al lui. Toate astea, dar nu numai, ma fac sa cred ca Brasoava e de departe cel mai tare brand local si national. Si nici nu mai e nevoie de prea multi
euro sa fie promovat si e greu si de intors
asa ca la Ploiesti! Share this: Mai mult Like this: Like Be the first to like this post.
0 Comentarii