In primul semestru din anul 4 de facultate am avut un curs care purta numele de Managementul Calitatii Totale. Profesor era Emil Maxim, unul dintre cei mai antipatizati profesori de catre noi, studentii de la Marketing(acest curs se facea la vreo 3 specializari). Si asta pentru ca era un tip care avea pretentia ca un marketer ar trebuie sa cunoasca aproape toate specializarile economiei! Sa stapanim la perfectie si contabilitatea si finantele si comportamentul consumatorului, daca s-ar putea! Asta bineinteles, privind lucrurile la modul minimal! In semestrul 2, am mai avut un curs cu el, care purta numele de Diagnosticarea si evaluarea intreprinderii. Pe langa denumirea de factura socialisto-muncitoreasca a cursului, ne-a mai si amenintat ca voi, Marketingul nu intrati in licenta. De ce nu imi veniti la cursuri?!. Odata au fost 3 studenti . Am fost de vreo 4 ori in tot semestrul si atunci mi s-a parut mai interesanta Gazeta Sporturilor(si ambitia Irinei de a scrie tot ce preda proful ) si mi-au placut mai mult articolele lui Tolo decat metodele de a lichida o fabrica de productie de rulmenti ! Adevarul e ca noi aveam proiecte pe banda rulanta la specializarea Marketing. Alergam mult prin Iasi cu chestionare pe strada, cu in-depth-interviews la firme si pentru a trece cu bine cel mai greu obiect pe care l-am facut in viata mea la scoala: Proiecte Economice in Marketing - un proiect de an realizat in echipa(salutari Magda si Alex ).
